Designed by Media-centr ALTERNATIVA
Розробка банерної реклами –
банерна реклама широко використовується в Інтернеті, має високу ефективність. Основні завдання банерної реклами: привернути увагу користувачів, розпалити інтерес до певного товару або послуги, підштовхнути користувача перейти на сайт і спонукати його до придбання товару чи послуги.
Розміщення банерної Інтернет-реклами
Статичне - місце для банера резервується на певний термін. Рекламодавцям не гарантується кількість кліків або показів банера.
Динамічне - покази банера замовника чергуються з показами інших банерів, причому, замовнику гарантується певна кількість показів або кліків по банеру.
Контекстне - банер показується в залежності від наповнення сторінки, наявності певних ключових слів.
Тематичне - банер показується в залежності від тематики сайту або розділу сайту.
Основні параметри ефективності банерної Інтернет-реклами
Кількість показів банера. Може підраховуватися як загальна кількість показів, так і кількість унікальних показів (для одного користувача 1 раз). Як правило, покази вимірюються тисячами.
Кількість кліків по банеру - зазвичай враховується кількість унікальних кліків.
CTR (click through ratio) - відношення кліків по банеру до кількості показів. Цей параметр вимірюється у відсотках. Наприклад, кількість показів банера - 10000, кількість кліків по банеру - 300. CTR = (300/10000)*100% = 3%. Таким чином, кожні 1000 показів банера приводять 30 користувачів на сайт. Чим вище CTR - тим ефективніше банерна реклама.
Вартість банерної реклами - вартість може рахуватися за кількість показів (CPM, cost per mille) або за клік по банеру (CPC, Cost per click).
Стандартні розміри банерів
У кожного банера є свій показник ефективності - CTR. Залежить він від кількох факторів. У першу чергу, від висоти і ширини самого рекламного оголошення. Є так звані стандартні розміри банерів. У Росії найбільшу популярність здобули анімовані картинки наступної величини: 468x60, 468x40, 234х60, 120х60, 88x31. Про стандартні розмірах банерів не потрібно забувати дизайнерам під час верстки. Однак будь-який Інтернет-майданчик має право диктувати свої умови, через які габарити картинок доводиться коригувати. А на певних сайтах взагалі є свій ексклюзивний набір величин для рекламних оголошень.Стандартні розміри банерів - це далеко не головне. Куди важливіше привабливість і змістовність рекламного оголошення. Однак найбільш ефективніше розкручуються як раз зображення, що мають стандартні габарити.
Успіх банера залежить від успішного дизайну і знання коньюктури ринку.
Рекламний банер повинен відображати основну суть Вашої пропозиції.
Види банерів
JPG банер - один з перших різновидів баннера що з'явилися в Інтернеті, представляє із себе статичне зображення. На даний момент вважається застарілим і не може змагатися зі своїми більш сучасними різновидами.
GIF банер - наступна сходинка еволюції банерів. Являє собою анімований графічний елемент створений з набору статичних зображень (кадрів). Звичайно складається з 3-5 кадрів.
Flash банер - найсучасніша технологія, яка дозволяє створювати самі ефективні анімовані банери. Надає широкі можливості для реалізації дизайнерських ідей.
Піксельні банери - відокремлений вид банерів. Якщо при створенні JPG, GIF і Flash банерів в більшості випадків використовуються фотозображення, що негативно позначається на вазі, піксельні банери створюються шляхом промальовування дизайнером кожного пікселя (пиксель - найдрібніших точка або елемент зображення) вручну. Така технологія, дозволяє створити яскраву анімацію при мінімальній вазі банера.
Формат - параметри ширини та висоти банера, вимірюються в пікселях. Наприклад, банер шириною 468 пікселів і висотою в 60 пікселів, позначається як 468х60. У технічному плані обмежень у форматі банеру не існує. Існують лише загальноприйняті стандарти, на які спирається більшість власників Web-сайтів, при проектуваннянии рекламних місць на своєму ресурсі. Ви цілком можете відійти від загальноприйнятих форматів, якщо власник рекламного місця надає можливість розміщення "нестандартних" банерів.
Дуже важливий момент в уже створеному банері – це його розміщення , вдале розміщення на рекламних площинах , які в рейтингу популярних і Ви поміченні та виділенні серед інших .
Розміщення банерної реклами :
www.lvivport.com
www.zaxid.net
www. zik.ua
www.budnet.com.ua
www. 24tv.ua
www.lviv24.com
www.forum.lvivport.com
www.posydenky.lvivport.com
www.biznes.pro.ua
www.dayli.lviv.ua
Можем розмістити банер за бажанням клієнта в іншій рекламній площині.
Реклама на телеканалі новин 24
Телеканал новин 24 - перший український новииний канал що транслює новини 24 години на добу 7 днів на тиждень.
24 телеканал новин подає новини у спеціальних 30-хвилинних блоках, в які входять: останні події української та світової політики, новини економіки, спорту, шоу-бізнесу, культури, огляди світових телеканалів та преси, пізнавальні програми а також прогноз погоди. Телеканал побудований за найкращими світовими зразками - CNN, BBC, World Euronews. Цільова аудиторія:
· АВ-man, TOP-менеджмент, керівники середньої ланки, службовці;
· Молоді, амбітні люди люди віком 21+;
· Ядро цільової аудиторії - чоловіки 25-55 років;
· Мешканці великих та середніх міст (від 50 тис. ос.);
· Сімейні;
· Дохід середній +, високий;
· Освіта вища.
Карта покриття України - вся територія (+24 країни Європи)
Переваги розміщення реклами на каналі новин «24»:
· націленість на чіткий сегмент глядачів, часто важко досяжний телевізінною рекламою на масових каналах;
· концентрація аудиторії з високими доходами, що дуже актуально для визначення категорій товарів або преміум брендів;
· можливість побудови ексклюзивного охоплення аудиторії;
· доступна вартість розміщення.
Реклама на телеканалі “5 –го каналу” у Львові
Канал, який набув популярності у Львові завдяки молодіжності, креативності . Передачі Вуличка, та сюжет V.I.P. з високим рейтингом популярності.
Розміщення реклами у програмі Вуличка
Розмішення реклами у програмі сюжет V.I.P.
Видеореклама в McDonald's
Мережа плазмових екранів в ресторанах Mакдональдс - це потужний канал реклами товарів і послуг, який при порівняно невисокій вартості дозволяє здійснювати комунікації з аудиторією, за розмірами можна порівняти з телевізійною.
Розміщуючи рекламу в Макдональдс, ви отримаєте:
широку географію розміщення
доступ до унікальної аудиторії відвідувачів McDonald's
відмінні можливості для іміджевої реклами
Адресна програма ресторанів McDonald’s обладнаних системою IndoorVideo
Прос. Шевченка,7
Прос.Чорновола,12
Вул..В.Великого,24-А
Прос.Свободи,35
Реклама на радіо Львівська Хвиля
Львівська недержавна інформаційно-музична радіостанція. Музичний формат: Hot AC та Oldie Based AC. Окрім музичних блоків в ефірі станції лунають новини, авторські програми. Радіо співпрацює з Українською службою BBC World Service з 1993-го року та з MTV-News з 1995-го. Slogan: "Радіо нашого міста". Назва станції є даниною історії - у 30-х роках у Львові працювала польська комерційна середньохвильова радіо станція "Lwуwska Fala". Як ефірна станція існує з 11-го серпня 1992-го року. Трансляції в Інтернеті станція вела у 1999-2000 роках (у форматі Real Audio); відновлено Інтернет-мовлення влітку 2005-го.
“Львівська хвиля” популярна серед різних соціальних прошарків населення, тому аудиторія нашої радіостанції рівномірно відображає усі категорії населення Львівської області.
Реклама на радіо люкс- fm
Радіо люкс fm- це радіо нашого міста,радіо ,яке тримає пульс на всіх подіях Львова.Надзвичайно популярне радіо серед різного населення. Реклама надзвичайно популярна, ранкові шоу програми надзвичайно цікаві.
Реклама в газеті Експрес
Деякі газети видають в столиці, деякі – у провінції.
Газета Експрес завжди там, де відбуваються важливі, визначальні події.
Досконала розгалужена інфраструктура загальнонаціонального масштабу дає змогу газеті
моментально зафіксувати головне, швидко передати важливе, належно оцінити суттєве.
Читатська аудиторія 2 455 000
Реклама в газеті Львівські оголошення
газета основна функція ,якої проінформувати і основне про рекламувати організації Львова.
Розробка фірмового стилю
Фірмовий стиль - це сукупність прийомів (графічних, колірних, пластичних, акустичних, відео), які забезпечують єдний стиль та образ для всіх виробів фірми і заходів.
Фірмовий стиль - це частина образу компанії, що необхідна для виділення фірми та її продукції серед різноманіття інших. Це засіб формування іміджу фірми та її корпоративної культури. По фірмовому стилю завжди можна визначити, які люди працюють в компанії, наскільки фірма поважна і навіть чого від неї можна очікувати.
Дотримання компанією фірмового стилю позитивно позначається на довірі споживача, тому що вважається, що це показник організованості і порядку, як у виробництві, так і в будь-якому іншому напрямку діяльності.
Що дає Вам використання фірмового стилю?
Впізнаваємість. Фірмовий стиль дозволяє споживачу без особливих зусиль впізнати потрібний товар (послугу) за деякими зовнішніми ознаками.
Довіра клієнтів. Якщо споживач хоча б раз упевнився у якості товарів (послуг), то ця довіра буде в значній мірі поширюватися на всю іншу продукцію фірми. Сама наявність фірмового стилю викликає у споживачів думку про солідність фірми.
Реклама. Наявність фірмового стилю підвищує ефективність реклами. Окрім того всі об'єкти, які містять елементи фірмового стилю, вже є самі по собі рекламою.
ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ:
· Логотип
· Текстовий знак
· Колірна палітра (фірмові кольори)
· Фірмовий шрифт
· Візитна картка
· Фірмовий бланк
· Конверт
ДОДАТКОВІ КОМПОНЕНТИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ:
· Рекламний символ фірми (визначений персонаж або образ, закріплений за фірмою, який виражає суть її діяльності)
· Папка
· Буклет
· Плакат
· Сувенірна продукція
· Пакування (або пакувальний папір)
· Інформаційний лист і прайс-лист
· Сайт в мережі INTERNET
· Пакети
· Зовнішня реклама
· Оформлення інтер'єру
· Оформлення автотранспорту
КОЛИ ПОТРІБНО РОЗРОБЛЯТИ ФІРМОВИЙ СТИЛЬ?
Є два погляди на те, коли потрібно розробляти власний фірмовий стиль:
· відразу, як тільки створилась фірма;
· по мірі накопичення достатньої кількості ресурсів і визначення видів діяльності.
Правильним підходом є приділення уваги фірмовому стилю спочатку, починаючи з перших днів створення фірми. Ви реєструєте фірму з певною назвою, ця назва - вже являється носієм певного стилю. Далі - Ви замовляєте печатку фірми, яка теж являється носієм фірмового стилю ... і т.д., на кожному кроці по створенню своєї фірми ви зустрічаєтесь з дилемою: замислитися над привнесенням фірмового стилю в те, що ви створюєте чи відкласти це на потім? Якщо Ви не приділяєте уваги створенню фірмового стилю свого підприємства, стиль все рівно створюється, але безсистемно, хаотично. Іншими словами - Ви створюєте поганий стиль. Чим довше це продовжиться, тим складніше це буде виправити.
З повагою, комерційний директор Ліліанна Струс